Laatste ontwikkelingen

Laatste informatie geplaatst op 19 mei.

Algemeen

Onder deze knop vindt u de informatie die wij plaatsen in verband met het coronavirus. Wij zullen proberen u van de actuele stand van zaken in onze kerk/parochie op de hoogte te houden. Ook de protocollen vindt u hier.

Protocollen

Protocol bedienaren
Dit protocol is bedoeld voor iedereen die een rol heeft in de eredienst. Daarbij moet u denken aan de pastoor, maar ook aan de koster, de lector en de misdienaars. Er is vooralsnog geen ruimte om onze zangkoren in te zetten.

Protocol gelovigen
Dit protocol is bedoeld voor iedereen die naar de kerk komt. Om een viering bij te wonen of die anderszins in de kerk moet zijn.

Protocol kerkgebouwen
Dit protocol is bedoeld voor iedereen die een rol heeft bij het inrichten en schoonhouden van de kerk zodat deze zo veilig mogelijk kan worden gebruikt.

Factsheet
Op deze pagina vindt u enkele algemene zaken betreffende het omgaan met het coronavirus.

Veelgestelde vragen aanmelding en reservering
Naar aanleiding van dit document heeft het parochiebestuur besloten dat aanmelding en reservering niet meer nodig is. U kunt dus gewoon naar de kerk komen. Dit houdt echter niet in dat er geen regels meer zijn. U leest hier meer over in de folder , die u hieronder kunt downloaden.

Werkwijze R.K. Parochie van de HH. Ursula en Gezellinnen te Warmenhuizen:

Hieronder vindt u onze eigen documenten. Wij hebben u eind juli/begin augustus allemaal een folder laten bezorgen waarin wij de spelregels in onze parochie uitleggen. Deze folder vindt u hieronder:
Folder aan de parochianen

Wij heten u van harte welkom in onze kerk bij de zondagsviering. Houdt u zich aan de richtlijnen. Per 8 oktober zijn deze aangepast en hebben wij in onderstaand bericht, welke wij ook zullen uitdelen als u naar de kerk komt, neergeschreven:
Welkom in de kerk!